סיורים בפירנצה לוגו אור

סדנאות בישול בטוסקנה ופירנצה

עשרת סדנאות הבישול המומלצות ביותר בטוסקנה

סדנאות בישול בטוסקנה

אחת הדרכים הטובות ביותר לחוות את איטליה ואת טוסקנה היא באמצעות המטבח המקומי. סדנאות הבישול המתקיימות ברחבי טוסקנה מציעות חוויה ייחודית שמשלבת טעמים מסורתיים, מרכיבים טריים וטכניקות בישול אותנטיות, המועברות מדור לדור. כל סדנא מאפשרת לכם לטעום את הפשטות והעושר של המטבח המקומי, בזמן שאתם לומדים להכין מנות קלאסיות כמו ריבוליטה, פפסו, טורטה דלה נונה ועוד. הסדנאות מהוות חוויה מקסימה הן למבוגרים וילדים כאחד. 

הפוסט נכתב על ידי אור הדר, מדריכת טיולים מורשית באיטליה

סדנאות בישול באזור סאן ג'מיניאנו

סדנא להכנת עוגיות עם ילדים

סדנת הבישול לילדים בטוסקנה מציעה חוויה מתוקה ומהנה שבה ילדים בגילאי 4 ומעלה יכולים ללמוד להכין עוגות ועוגיות במטבח מאובזר המשקיף על גבעות טוסקנה היפהפיות. במהלך הסדנה, הילדים ילמדו להכין בצק פריך, לצור עוגיות בצורות שונות, למלא את העוגות ולקשט את העוגיות שהם יצרו. כל זאת בזמן שהם נהנים מטעימות של היצירות המתוקות שלהם וסיומת עם לקיחת העוגיות הביתה. הסדנה משלבת למידה וכיף באווירה תומכת וחווייתית.

הסדנא מתקיימת באגריטוריסמו במרחק של כ-40 דקות נסיעה מסאן ג'ימיניאנו.

פרטים נוספים על הסדנא

סדנאת בישול פסטה ביתית ועוגיות קנטוצ'יני

בסדנת הבישול "ידיים בבצק" בסן ג'ימיניאנו, תזכו לחוויה איטלקית מסורתית שבה תלמדו להכין פסטה ביתית ותכינו את הארוחה שלכם בעצמכם. הסדנה מתקיימת במטבח מקומי, עם כל המרכיבים והכלים הדרושים. תוך כדי ההכנה, תטעמו מיין ורמנטינו טרי שמוגש במקום. התפריט כולל פתיחה טוסקנית עם נקניקיות, כרישה וזעפרן מקומי, ולקינוח קנטוצ'יני עם וין סנטו. בסיום, תוכלו לבקר ביקב ובכרמים שמסביב.

הסדנא מתקיימת במרחק של כ-15 דקות נסיעה מסאן ג'ימיניאנו.

פרטים נוספים על הסדנא

סדנאות בישול באזור סיינה

סדנאת בישול בקבוצה קטנה בלב סיינה

בסדנת הבישול בסיינה, תוכלו ללמוד להכין פסטה וטירמיסו ממטבח איטלקי אותנטי בחוויה אינטימית ומשפחתית. במהלך שלוש שעות תגלו את סודות המטבח המקומי ותערבו את ידיכם בבצק, מהלכים אשר יפתחו בפניכם את תרבות הבישול העשירה של איטליה. הסדנה כוללת הכנת שתי מנות פסטה וקינוח טירמיסו, ומסתיימת בארוחה משותפת שבה תטעמו את מוצרי עמלכם לצד יינות מקומיים.

הסדנא מתקיימת בלב סיינה בסמוך לכיכר המרכזית.

פרטים נוספים על הסדנא

סדנאת בישול פסטה ביתית ועוגיות קנטוצ'יני

הסדנה לבישול בכפר הסמוך לסיינה מזמינה אתכם לחוויה טוסקנית מקורית בבית חווה אמיתי, שם תלמדו להכין מנות איטלקיות מסורתיות. הפעילות כוללת עבודה עם מרכיבים אורגניים מהחווה ומתקיימת בנוף הקסום של הכפריות הטוסקנית. במהלך הסדנה תהיו מעורבים בהכנת פסטה טרייה וקינוחים איטלקיים, ותסיימו בארוחה משותפת של המנות שהכנתם.

הסדנא מתקיימת בבית חווה במרחק נסיעה של כ-25 דקות נסיעה מסיינה. 

פרטים נוספים על הסדנא

סדנאות בישול באזור קורטונה

סדנת בישול עם סימונטה

בסדנת הבישול של קורטונה, תלמדו להכין פסטה ופיצה כמו שפים אמיתיים, באווירה טוסקנית ובמטבח מסורתי. החוויה כוללת הכנת מנות טעימות בליווי יין מקומי ותהנו מנוף הכפר היפהפה. הסדנה כוללת הדרכה מקצועית, כלים ומרכיבים נדרשים, וסיום עם ארוחה על המרפסת תוך נוף השקיעה בהרי טוסקנה. זו הזדמנות מצוינת להשתלב בתרבות המקומית וליהנות מפעילות מהנה וטעימה במיוחד.

הסדנא במרחק של כ-20 דקות נסיעה מהעיר קורטונה.

פרטים נוספים על הסדנא

סדנאות בישול באזור פירנצה

סדנאת בישול להכנת פסטה וג'לטו

בפירנצה, תוכלו לחוות סדנת בישול ייחודית שבה תלמדו להכין פסטה טרייה וג'לאטו אותנטיים. הסדנה כוללת הכנת פסטה מהיסוד ולימוד טכניקות הבישול המסורתיות לפסטה כמו פטוצ'יני, רביולי וספגטי. בנוסף, תגלו את סודות הג'לאטו האיטלקי, עם דגש על שימוש בפירות עונתיים וטכניקות ליצירת טעמים ומרקמים מושלמים. הסדנה מועברת באנגלית על ידי שפים מומחים ומסתיימת בארוחה נעימה של המנות שהוכנו.

הסדנא מתקיימת בלב המרכז ההיסטורי של פירנצה בקרבת שוק האוכל. 

פרטים נוספים על הסדנא

סדנת בישול, יין ולימונצ'לו

בסדנת הבישול של פסטה וטירמיסו בפירנצה, תוכלו ללמוד את האמנות של הכנת מנות איטלקיות אותנטיות. הסדנה מתקיימת במסעדה בלב העיר וכוללת הכנת שתי סוגי פסטה וטירמיסו מושלם. תהליך הלמידה מלווה בטיפים וטריקים מהמדריכים, ומסתיים בארוחה שאתם מכינים, תוך שתיית שלושה כוסות יין מקומי. בנוסף, החוויה כוללת קפה או ליקר לימונצ'לו.

פרטים נוספים על הסדנא

סדנאות בישול בפירנצה והסביבה:

  • סדנאת פיצה וגלידה – לבשל ולצחוק בסדנאת פיצה וגלידה הממוקמת בבית חווה במרחק של 20 דקות נסיעה מפירנצה.  הסדנא נמשכת כ-4 שעות. חשוב לדעת שמדובר בסדנא חווייתית מאוד! (כלומר פחות מתאים למי שמחפש סנדת בישול ברמת שף). מדריכי הסדנאות הם לוקה, אנריקו, אנג'לה וכריס. במהלך הסדנא מכינים פיצה איטלקית וגלידה. הסדנאות מתאימות מאוד גם לילדים. ההגעה לסדנא מתבצעת על ידי מיניבוס שאוסף מרחוב סמוך לכיכר הסניוריה (פלאצו וקיו) בכתובת Via Vinegia 23r.  עלות הסדנא לאדם היא כ70 יורו. לפרטים נוספים על הסדנא לחצו כאן.

סדנאות בישול בלוקה והסביבה:

  • סדנאת בישול אוכל טוסקני ביתי – הסדנא הזו נמצאת בוילה הממוקמת במרחק של 20 דקות נסיעה מהעיר לוקה. אין שירות הסעות לסדנא זו ולכן מתאים רק עבור מי שמטייל עם רכב.  עלות הסדנא הינה 135 יורו לאדם ונמשכת כ-3 שעות, אך עשויה להמשך קרוב ל-5 שעות כולל סעודת הצהריים.  מדובר בסדנא שמועברת על ידי משפחה ובה מלמדים להכין אוכל טוסקני מסורתי ביתי.  לפרטים נוספים והזמנת סדנא לחצו כאן.  

סדנאות בישול בסן ג'מיניאנו והסביבה:

  • סדנאת פיצה וגלידה – לבשל ולצחוק בסדנאת פיצה וגלידה הממוקמת בבית חווה במרחק של 20 דקות נסיעה מפירנצה.  הסדנא נמשכת כ-4 שעות. חשוב לדעת שמדובר בסדנא חווייתית מאוד! (כלומר פחות מתאים למי שמחפש סנדת בישול ברמת שף). מדריכי הסדנאות הם לוקה, אנריקו, אנג'לה וכריס. במהלך הסדנא מכינים פיצה איטלקית וגלידה. הסדנאות מתאימות מאוד גם לילדים. ההגעה לסדנא מתבצעת על ידי מיניבוס שאוסף מרחוב סמוך לכיכר הסניוריה (פלאצו וקיו) בכתובת Via Vinegia 23r.  עלות הסדנא לאדם היא כ70 יורו. לפרטים נוספים על הסדנא לחצו כאן.

מרחקים נוספים:

רכבות באיטליה
admin

רכבת מנאפולי לפירנצה

רכבת מנאפולי לפירנצה כל המידע על תכנון והגעה מנאפולי לפירנצה עם רכבת הכל על הרכבות מנאפולי לפירנצה דרך ההגעה המומלצת ביותר מנאפולי לפירנצה היא באמצעות

למידע נוסף »
רכבות באיטליה
admin

רכבת מונציה לפירנצה

רכבת מונציה לפירנצה כל המידע על תכנון והגעה מונציה לפירנצה עם רכבת הכל על הרכבות מונציה לפירנצה דרך ההגעה המומלצת ביותר מונציה לפירנצה היא באמצעות

למידע נוסף »
רכבות באיטליה
admin

רכבת מפירנצה למילאנו

רכבת מפירנצה למילאנו כל המידע על תכנון טיול והתניידות באמצעות רכבת מפירנצה למילאנו להגיע מפירנצה למילאנו הדרך הנוחה ביותר להגיע ממרכז העיר מילאנו אל המרכז

למידע נוסף »
רכבות באיטליה
admin

רכבת מפירנצה לבולוניה

רכבת מפירנצה לבולוניה כל המידע על תכנון טיול והתניידות באמצעות רכבת מפירנצה לבולוניה להגיע מפירנצה לבולוניה הדרך המהירה ביותר להגיע מהמרכז ההיסטורי של פירנצה לעיר

למידע נוסף »
רכבות באיטליה
admin

רכבת מבולוניה לפירנצה

רכבת מבולוניה לפירנצה כל המידע על תכנון טיול והתניידות באמצעות רכבת מבולוניה לפירנצה להגיע מבולוניה לפירנצה הדרך המהירה ביותר להגיע מבולוניה למרכז ההיסטורי של העיר

למידע נוסף »
רכבות באיטליה
admin

רכבת מפירנצה לרומא

רכבת מפירנצה לרומא כל המידע על תכנון טיול והתניידות באמצעות רכבת מפירנצה לרומא להגיע מפירנצה לרומא הדרך הנוחה והמהירה ביותר להגיע מהעיר פירנצה לרומא היא

למידע נוסף »

סיורים קולנריים באיטליה

לטעום את הטוב שבטוסקנה

סיורים בפירנצה

היסטוריה ואמנות בפירנצה

סדנאות בישול בטוסקנה

ללמוד לבשל בפירנצה וטוסקנה

מוזיאונים בפירנצה

10 המוזיאונים הכי מעניינים בפירנצה

אטרקציות בפירנצה

מה לעשות בפירנצה?

פירנצה וטוסקנה עם ילדים

כל המידע!

פארק פינוקיו

Parco di Pinocchio, שוכן בקולודי, טוסקנה, הוא פארק עם נושא של פינוקיו, הדמות האגדית מסיפורי קרלו קולודי. הפארק מציע חוויה קסומה המשלבת אמנות, טבע וסיפורים, עם פסלים ומוזיאון מיוחדים המספרים את סיפור פינוקיו. מדובר ביעד מושלם למשפחות עם ילדים קטנים שרוצות לחוות יום של קסם ודמיון, עם פעילויות יצירתיות ואינטראקטיביות שמחברות את הסיפור המפורסם לחוויה מציאותית ומהנה.

כתובת: SP35, 51012 Pescia PT

שעות פתיחה : 10:00 עד 17:00

אתר האינטרנט של הפארק

Il Giardino dei Tarocchi

גן הטארוט בקפלביו, שנפתח ב-1998, הוא פארק אמנותי על שטח של כ-2 הקטרים, מאופיין בפסלים גדולים וצבעוניים, יצירה של ניקי דה סן פאל. הפסלים, העשויים מפלדה ובטון ומצופים בחומרים צבעוניים, מעניקים למקום קסם ייחודי. 

כתובת: 58011 Capalbio, Province of Grosseto

שעות פתיחה: פתוח בדרך כלל בין החודשים אפריל עד אוקטובר בשעות הצהריים ואחר הצהריים.

אתר האינטרנט של הפארק
פארק פסלים בטוסקנה

פארקי חבלים בטוסקנה

Vincigliata Adventure Park

Vincigliata Adventure Park, שוכן בלב טוסקנה, מציע חוויה ספורטיבית ומרגשת בטבע. הפארק כולל מגוון רחב של פעילויות טיפוס וגשרי חבלים המתאימים לכל הגילאים ולרמות קושי שונות. בין עצי האורן הגבוהים, תוכלו ליהנות מנופים עוצרי נשימה של הסביבה הטבעית ולחוות את ההרפתקה באופן מאתגר ובטוח.

הפארק ממוקם במרחק של כ-20 דקות נסיעה מפירנצה בלבד. 

כתובת: Via Vincigliata, 21, 50014 Fiesole FI

שעות פתיחה : ימי הפתיחה משתנים על פי העונה. יש להתעדכן באתר הפארק בנוגע לימי הפתיחה

אתר האינטרנט של הפארק

Adventure Park Il Gigante

Adventure Park Il Gigante נמצא בקרבת פירנצה ומציע חוויה אדירה בטבע עם מסלולי טיפוס וגשרים בין העצים. הפארק מתאים לכל המשפחה, עם מסלולים מותאמים לגילאים ולרמות כושר שונות. המבקרים יכולים להנות מפעילות גופנית בטוחה ומהנה בזמן שהם נהנים מהנופים היפים של האזור.

כ25 דקות נסיעה מפירנצה.

כתובת: Via Fiorentina, snc, 50036 Pratolino FI

שעות פתיחה : ימי הפתיחה משתנים על פי העונה. יש להתעדכן באתר הפארק בנוגע לימי הפתיחה.

Saltalbero Adventure Park

Saltalbero Adventure Park מציע חוויה משפחתית מרגשת בלב טוסקנה, עם מסלולי טיפוס וגשרים תלויים המתאימים לכל הגילאים. הפארק נמצא בסביבה טבעית עשירה ומזמין את המבקרים להתמזג עם הטבע תוך כדי פעילות גופנית מהנה ובטוחה. זו אפשרות נהדרת ליהנות מיום מלא אדרנלין והרפתקה בקרב ירוק של יערות האורן הטוסקניים.

כתובות: Loc. Fontemaggio, 25, 53040 Rapolano Terme SI

שעות פתיחה: ימי הפתיחה משתנים בהתאם לעונה. ניתן למצוא את ימי הפתיחה באתר האינטרנט.

אתר הפארק

אטרקציות בטוסקנה עם ילדים שמשלבות בעלי חיים

גן החיות בפיסטויה

גן החיות פיסטויה מציע חוויה מעשירה ומהנה לכל המשפחה, עם מגוון רחב של חיות מכל רחבי העולם. הגן מתמקד בחינוך סביבתי ושמירה על הטבע, ומאפשר למבקרים ללמוד על חיי הבר באופן פעיל ומעניין. עם אזורי פעילות לילדים, מסלולי הליכה ואזורי פיקניק, גן החיות בפיסטויה הוא יעד מושלם ליום כיף בטבע.

גן החיות ממוקם במרחק של כ-40 דקות נסיעה מפירנצה.

כתובת: Via Pieve a Celle, 160/A, 51100 Pistoia PT

שעות פתיחה: פתוח כל יום בין השעות 9:30 – 16:30

מידע נוסף והזמנת כרטיסים לגן החיות

הלגונה באורביטלו

הלגונה של אורביטלו, מקום קסום ושלו בטוסקנה, בו ניתן לצפות בנופים עוצרי נשימה ואווירה מהינה עם הילדים. הלגונה, המשמשת מרכז לגידול דגים ומהווה מקום מפגש למגוון רחב של עופות. זהו אתר מושלם לצפייה בטבע ולטיולים שקטים ליד המים.

כתובת: SS Aurelia km 148.300 Località Ceriolo III°, Albinia GR

שעות פתיחה : שבת וראשון מ9:30 עד 15:30

מידע נוסף והזמנת כרטיסי כניסה לאטרקציה

האקווריום בליבורנו

האקווריום של ליבורנו, הגדול ביותר בטוסקנה, מציע למבקרים הזדמנות לצפות במגוון רחב של מיני דגים ויצורי ים. האקווריום מכיל מערכות אקולוגיות מדהימות ומושקעות, עם דגימות מהימים המקומיים והגלובליים. המקום מציע חוויה חינוכית ומהנה לכל המשפחה, עם מתקנים כמו מנהרת הכרישים ואזורים המיוחדים לצפייה בצדפות ובמדוזות, מה שהופך את הביקור לייחודי ומרתק. האטרקציה נמצאת סמוך לטיילת היפה של העיר ליבורנו.

 

כתובת: Piazza Mascagni, 1, 57127 Livorno LI

שעות פתיחה: פתוח כל יום בין השעות 10:00 – 18:00

מידע נוסף והזמנת כרטיסים לאקווריום של ליבורנו

רכיבה על סוסים בעיירה וינצ'י

חווית הרכיבה על סוסים בקרבת העיירה וינצ'י, מקום הולדתו של הצייר המפורסם לאונרדו דה וינצ'י מציעה שילוב מרגיע ומרתק בטבע הטוסקני הקסום. המשתתפים יוכלו ליהנות מרכיבה שלווה דרך נופים עוצרי נשימה, ולאחר מכן מסשן מדיטציה מודרכת, כדי לחזור ולהתחבר לטבע ולמצוא שקט פנימי. הפעילות מתאימה לכל הרמות והיא אידיאלית למי שרוצה לברוח מהמולת היום יום ולהתמזג עם השלווה.

כתובת: Via di Strognano, 12, 50050 Cerreto Guidi FI

שעות פתיחה : בהזמנה מראש

מידע נוסף והזמנת רכיבה על סוסים בטוסקנה

רכיבה על סוסים במונטיונה (קרוב לסאן ג'ימינאנו)

אטרקציה נוספת הכוללת רכיבה על סוסים בטוסקנה בעיירה מונטיונה. במידה ואתם משלבים ביקור בעיירה סאן ג'מיניאנו שילוב אטרקציה זו יכול להיות נהדר, מאחר והמרחק בין מונטיונה לסאן ג'ימניאנו הינו 25 דקות בלבד. 

כתובת: Via Mura, 22

שעות פתיחה: בהזמנה מראש

מידע נוסף והזמנת רכיבה על סוסים במונטיונה

טרק עם אלפקות

חווית ההליכה עם אלפקות בעמק ולדיקיאנה סנזה מזמינה אתכם לטיול מרגיע וקסום בטבע הטוסקני. במהלך הפעילות, תוכלו להנות מהליכה של כ-3 ק"מ לצד אלפקות חביבות, דרך כרמים ושדות ירוקים. החוויה כוללת גם ביקור בחווה מקומית וטעימות של מוצרים טיפוסיים לאזור. המדריך המקומי יעניק לכם הצצה להיסטוריה ולטבע של המקום, מה שיהפוך את הביקור לחוויה בלתי נשכחת ומיוחדת. אטרקציה זו נמצאת במרחק נסיעה קצר ממרחצאות קיאצ'יאנו טרמה ואאוטלט "ואל די קיאנה" וילאג. 

כתובת: Via Giosue' Carducci n. 24, 53042 Chianciano Terme SI

שעות פתיחה : בהזמנה מראש

מידע נוסף והזמנת טיול עם אלפקות בטוסקנה

רכיבה על סוסים בואל ד'אורצ'יה

בטיול הרכיבה על סוסים בואל ד'אורצ'יה תוכלו ליהנות מחוויה פסטורלית מיוחדת באזור טוסקנה. המסלול עובר דרך שדות מעובדים וכרמים, ומתאים לרוכבים בכל הרמות. לאורך הטיול, מדריך מקומי ישתף אתכם בסיפורי האזור ודמויותיו. הפעילות כוללת פיקניק עם מאכלים מקומיים טריים בחווה. הטיול גם מתאים לילדים שמתחילים להכיר את עולם הרכיבה. האטרקציה ממוקמת במרחק נסיעה קצר מהעיירות היפות פיאנזה ומוטפולצ'יאנו.

כתובת: בקרבת Montepulciano

שעות פתיחה: בהזמנה מראש

מידע נוסף והזמנת רכיבה על סוסים בואל ד'אורצ'יה

רכיבה על סוסים ליד ארצו

חווית הרכיבה על סוסים בקזנטינו מזמינה אתכם לטיול מרהיב דרך הפסגות והשדות של האפנינים הטוסקניים-רומאניוליים. המסלול כולל נופים של קניון ורנה ומבט על מקדש ורנה מהסוס. הטיול נערך בליווי מדריך מנוסה ומתאים לרוכבים בכל הרמות. זו הזדמנות ליהנות משלווה ויופי טבעי, עם הדגש על בטיחות והנאה

האטרקציה ממוקמת במרחק של כ-30 דקות נסיעה מהעיר ארצו ו-20 דקות נסיעה מהעיירה ביביאנה. 

שעות פתיחה : בהזמנה מראש

מידע נוסף והזמנת טיול רכיבה על סוסים בקרבת ארצו

אטרקציות אקסטרים וספורט בטוסקנה עם ילדים

שייט בקיאקים ליד לוקה

חווית הקיאקים בלוקה מציעה סיור מרענן ומרגש במרחק צעדים מהמרכז ההיסטורי של העיר. המשתתפים יוכלו לגלות את הנופים היפים והשלווים של האזור מנקודת מבט חדשה ולהנות מאפריטיבו טעים בסיום. הפעילות מתאימה לכל המשפחה ומלווה במדריך מוסמך.

האטרקציה ממוקמת במרחק של כ-5 דקות נסיעה בלבד מהמרכז ההיסטורי של העיר לוקה

שעות פתיחה: בהזמנה מראש

מידע נוסף והזמנת השייט בקייאקים בלוקה

שייט בקיאקים בנהר סרקיו בצפון טוסקנה

טיול הקיאק בפונטה דל דיאבולו מציע חוויה ייחודית ומרהיבה בנהר סרקיו, עם נקודת מבט נדירה על הגשר ההיסטורי. הפעילות מתאימה לכולם, גם למתחילים, וכוללת מסלול מהיר עם מעברים תחת הגשר. מובטחת הנאה והרפתקה מלאת אנדרנלין במים הזורמים של טוסקנה.

מיקום : האטרקציה נמצאת במרחק של כחצי שעה נסיעה צפונה מלוקה. או כ-20 דקות נסיעה מברגה.

שעות פתיחה : בהזמנה מראש

מידע נוסף והזמנת שייט בקיאקים בנהר סרקיו

אחת מההמלצות שלי למשפחות שמתכננות לבקר בפירנצה היא לשקול ללון ב"HU- קמפינג" . מדובר במקום לינה מיוחד ומקסים שמציע חוויה שונה מהרגיל. המקום ממוקם באזור שקט וירוק, רק במרחק קצר ממרכז העיר, ומציע את האפשרות לחוות את פירנצה בצורה ייחודית.

מתחם הקמפינג מציע מגוון אפשרויות לינה, כולל צימרים מאובזרים ואפשרות לקמפינג. יש במקום בריכה מרהיבה שבה ניתן להתרענן בימי הקיץ החמים, ומשחקייה לילדים שבהם הם יכולים להשתולל, להינות ולשחק עם ילדים מכל העולם.

המקום מציע גם שירותי הסעות למרכז העיר, כך שתוכלו לחקור את פירנצה בקלות ולחזור למקום השקט והנעים שלכם בסוף היום. זו אפשרות מעולה למשפחות שרוצות לשלב בין ההתרגשות של העיר לבין הרוגע של הפברברים.

מידע נוסף על מתחם הקמפינג 

מידע שימושי למטיילים באיטליה וטוסקנה

מתוך סיור בוקר אור פירנצה בפסח עם המדריכה אור

המידע שבפוסט זה נועד למסירת מידע בלבד. המידע עלול להשתנות או להפוך ללא רלוונטי. השימוש במידע זה הוא באחראיות המשתמש בלבד. 

לקריאה נוספת:

פירנצה עם ילדים

פירנצה עם ילדים תוכנית מסלול מפורטת לטיול בפירנצה עם ילדים לטייל בעיר פירנצה עם ילדים! פירנצה, העיר הקסומה השוכנת בלב איטליה, היא לא רק מקום

טיולי יום מפירנצה

טיולי יום מפירנצה המקומות והעיירות הכי מומלצות בטוסקנה לטיולי יום לאן אפשר לצאת לטיול יום מפירנצה? מאת אור הדר, מדריכת טיולים באיטליה פירנצה היא מיקום

מלונות בפירנצה – מרכז העיר

מלונות בפירנצה בתי המלון המומלצים שלי בפירנצה המומלצים שלי – בתי המלון המומלצים במרז פירנצה שלום לכולם, שמי אור, מדריכת טיולים מורשית בפירנצה, העיר שאני

סיור בעברית בפירנצה

סיורים בפירנצה בעברית סיורים מודרכים בעברית בפירנצה עם מדריכת הטיולים אור הדר סיור בוקר אור פירנצה! סיור היכרות עם העיר פירנצה צאו עימי לסיור רגלי

רכבות באיטליה

רכבת מרומא לפירנצה

רכבת מרומא לפירנצה כל המידע על תכנון והגעה מרומא לפירנצה עם רכבת לטייל מרומא לפירנצה עם רכבת ברוכים הבאים לפירנצה, העיר שבה האמנות ויופי נמצאים

סיור מודרך באופיצי פירנצה

אטרקציות בפירנצה

אטרקציות בפירנצה מה לעשות בפירנצה?! אטרקציות בפירנצה למטייל העצמאי אטרקציות בפירנצה למשפחות, זוגות ומטיילים! פירנצה, היא אחת מהיעדים המרכזיים באיטליה ומקום שאי אפשר להתעלם ממנו